Ana içeriğe atla

SİZE BIRAKIYORUM...


SİZE BIRAKIYORUM...








Bu soruları kendime ve size bırakıyorum. Cevap vermek içinizde ufacık dahi hisler uyandırıyorsa cevap vermeye ve arada sormaya devam edin hatırlatın kendinize.

 

İnsanlar olarak ne zaman birbirimize sağır olduk?


En kör olduğun nokta neresi, nereyi görmek istemiyorsun?


Duyulmak önemliyse senin için  neden  dinlemiyorsun?


Sımsıkı sarılmak bebeklikten iyi gelirdi hepimize, niçin dokunmaya korkuyorsun?


En çok sana söylenmeyen güzel kelimeleri duymayı beklediysen neden sen söylemeyi ihmal ediyorsun?


Sevilince mutlu oluyorsun ya neden sevmeyi kenarda bırakıyorsun?


          İnsan neden yorulur, yoruldukça neden daha çok hüzünlenir?

      
Ben kim miyim koca galakside minik bir kişi. Sözlerim büyük değil cevapları dürüstçe verirsek belki ağırlık ondandır.
Kendinize, kalbinize iyi bakın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İLK KİTABIMLA MERHABA

Bugün sizlerle yeni bir serüvenimi paylaşmak istiyorum. Ülkemizdeki deprem gerçeği   ile  maalesef  ciddi şekilde karşılaştık ve deprem  yıllar içinde tekrarlarla bize acı gerçeği unutmanın bedeli olduğunu yaşatarak öğretti. Ülkemizdeki Türkçe kaynaklar arasında çocuklara depremi anlatan, bunun bir doğa olayı olduğunu afet olmaması adına ise insanların üzerine düşen görevleri yerine getirmesi gerektiğini vurgulayan çocuk eserlerin çeşitliliği azdır. Bu kadar ciddi  ve bu kadar hayatımızın içindeki gerçeği görmek ve üzerimize düşeni yapmak mecburiyetindeyiz. Bu konu hakkında kaleme aldığım +7 yaş üzerine Yer Kabuğunda Çatlak eserimi sizlere emanet ediyorum. Okurların, hikaye sunumuyla   deprem gerçeği ve yapılması gerekenleri öğrendiği veya öğrettiği bir kitap olması dileğiyle... Yazar: TUĞBA POODRATCHI  Satış noktaları : *  https://www.florakitap.com/product-page/yer-kabu%C4%9Funda-%C3%A7atlak *  trendyol YER KABUĞUNDA ÇATLAK  FLORA KİTAP VE TRENDYOL'DA SATIŞA ÇIKTI!              

YENİ HAYATTAN KESİTLER

                YENİ HAYATTAN KESİTLER Merhabalar ! Bu sözle girmeyeli bir şeyler anlatmayalı çok oldu. Bu süreçte yeni bir çalışma yerim ,yeni öğrencilerim, yeni bir ev, yeni insanlar  oldu hayatıma giren. Alışmak, tanımak ,yerleşmek, orayı güzelleştirmek yeni olan şeyleri tanıyıp tanınayım  diye uzun bir süre yoktum. Uzun süre yoktum ama değişmeyen olaylardan biri de hala bir salgın sürecimizin olması. Ama artık umutluyum çünkü yine bilim tüm insanlığa umut  ve çare olmaya devam ediyor. Bu sessizlik dönemim aynı zamanda yazamadığım bir dönem de oldu. Tekrar burayla yazıya dönmek beni heyecanlandırıyor. Okuyan olur ya da olmaz. Sadece bıraktığım izlerim bunlar. Yarın  merak edip beni sorsalar kim bu diye girip baksalar satırlarımla tanısın insanlar, düşüncelerim ölmesin öyle sessiz sedasız , üzülürüm. Uzaktan yürüttüğüm öğrencilerle eğitim hayatımın yanında gönüllü olarak eğitimcilerimizle ihtiyaç duyan kişilere de yardım etmek için bir adım attım. Çok destek oldu ,mesajlar geldi ,teş